Sleeplife

Bij Sleeplife® draait het allemaal om jouw perfecte nachtrust. Hun missie bestaat erin om hun klanten te voorzien van een uniek en onderbouwd slaapsysteem dat volledig voldoet aan de persoonlijke behoeften van de klant. Bovendien is Sleeplife® exclusieve verdeler van Ergosleep®, het slaapsysteem dat helemaal in lijn is met je persoonlijke SLAAP-DNA®. Sleeplife® is een nationale speler met 19 slaapwinkels, verspreid over Vlaanderen.

Voor de opdracht voor Sleeplife® was een totaalaanpak nodig. Bullet Point werkte een compelete branding uit, waarbij er nood was aan een specifiek en doelgroepgericht design.

Logo

Het logo is vaak het eerste wat in het oog springt wanneer mensen voor de eerste keer kennismaken met je merk. Een goed, sterk en herkenbaar logo is dus een absolute must.

Bullet Point ontwierp het logo van Sleeplife®. Daarbij werd niet enkel nagedacht over de merknaam en wat die moet communiceren, maar ook de typografie of het lettertype, de kleur(en), de structuur, de vormgeving enzovoort. Vervolgens werd er ook een catchy baseline toegevoegd aan het logo.

Website

Een steengoede website is tegenwoordig van immens belang. Het is immers je digitale visitekaartje op het web. Goed geschreven, up-to-date content die ook nog eens SEO-vriendelijk is, passende beelden, interessante blogberichten... daar zorgen we voor bij Bullet Point. Neem zeker eens een kijkje op de website van Sleeplife .

EVENTS

Wanneer je een event organiseert, wil je daar natuurlijk feilloos over communiceren via verschillende kanalen. Voor dit event van Sleeplife® maakte Bulletpoint beelden voor verschillende doeleinden. Denk maar aan banners op de website, beelden voor de overzichtspagina met events, e-mailings, berichten voor sociale media en meer. We voorzien daarbij ook de bijhorende copy.

PRINT

Alhoewel vandaag de dag vaak gefocust wordt op digitaal, mag de kracht van print zeker niet onderschat worden. Het biedt nog steeds vele mogelijkheden als het goed wordt ingezet. Wij bij Bullet Point geloven ook sterk in het potentieel van print en werken dan ook graag creatieve initiatieven uit om je boodschap kracht bij te zetten.

INSTORE

Je online aanwezigheid is belangrijk, maar daar stopt het niet. De uitstraling van je fysieke winkel mag je ook niet uit het oog verliezen. De huisstijl doortrekken instore oogt niet alleen professioneel, maar zorgt ook voor een grotere herkenbaarheid. Voor Sleeplife® werd de nieuwe huisstijl geïntegreerd in de gevelbekleding, vlaggen, lichtpanelen... noem maar op.

fOTOGRAFIE | Fotoshoots

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Of het nu gaat om campagnebeelden of beelden voor op de website of sociale media. Sprekend beeldmateriaal is onmisbaar.

https://www.sleeplife.be/