Germond

Germond is de grootste leverancier van verspanende CNC gestuurde en conventionele metaalbewerkingsmachines in het land. Al sinds 1989 denkt Germond mee met zijn klanten en komen ze tot de beste oplossing door de geschikte tooling aan te bieden.

WEBDESIGN

Een bedrijf staat natuurlijk niet stil, maar evolueert mee met alle trends binnen de sector. Wanneer je bedrijf verandert, is het belangrijk dat ook je online aanwezigheid een hedendaagse look heeft. De website van Germond onderging een volledige restyling.

Het oog wilt ook wat, maar het restylen van een website gaat veel verder dan dat. Een goede website moet niet enkel mooi ogen, ze moet vooral goed in elkaar steken. Om een optimale gebruiksvriendelijkheid en user experience te verzekeren, zorgden Bullet Point en Bull Dots voor de juiste strategische structuur op de site. Aangezien het ruime aanbod aan producten, werd ook een filtersysteem geïntegreerd. Zo kunnen webbezoekers snel en makkelijk het product vinden waarnaar ze op zoek zijn. Een overzichtelijke structuur en navigatie maken je bezoeker trouwens sneller wegwijs op je site. Dankzij het mobile responsive design is de online beleving het gebruiksgemak op elk scherm optimaal. Het allerbelangrijkste nog: een site die op punt staat bezorgt jou meer conversies.

Nieuwsgierig geworden? We geven je hieronder alvast een sneak peek, maar breng gerust zelf een bezoekje aan de gloednieuwe website van Germond. Geef toe, op deze site wil je toch gewoon blijven surfen?

PRINTADVERTENTIES

Voor Germond hielden we ons niet enkel bezig met hun verhaal online tot leven te brengen. We ontwikkelden ook printadvertenties. De kracht van print valt niet te onderschatten, zeker niet wanneer je advertentie bestaat uit een sterk ontwerp en de juiste copy.

Actie voor de warmste week

Wanneer je je als bedrijf inzet voor het goede doel of een actie op poten zet, wil je daarrond communiceren. Liefst zo efficiënt mogelijk. Bullet Point helpt je daar maar al te graag bij. In het kader van De Warmste Week verkocht Germond honing om geld in te zamelen voor het goede doel. Om hun mooie Honey For Life-initiatief te boosten, haalden we alles uit de kast:

  • Het ontwerpen van een nieuw logo
  • Het online integreren via een bestelformulier, nieuwsitems...
  • Het verspreiden en promoten via sociale media
  • Het maken van kartonnen zakjes
  • Het ontwerpen van de verpakkingen op de honingpotten
  • Het ontwerpen van loopjasjes, waarin de sportievelingen bij Germond deelnamen aan de Warmathon

Geslaagde communicatie zouden we zeggen, want de Honey For Life-actie bracht maar liefst € 8000 op!