Didess

Didess is uitgegroeid tot dé creatieve dessertoplossing voor chefs. Al meer dan 20 jaar lang maakt patissier Dirk Peeters hoogwaardige en overheerlijke koekjes voor de horeca. Bovendien creëerde hij samen met Carl Wens kroepoek in verschillende kleuren en smaken. Samen met Carlos Deleye stond hij aan de basis van Frozen Elements. Met Didess wil hij inspiratie, creativiteit en expertise delen met chefs, zowel in het binnen- als buitenland.

LOGO

Het logo van Didess was toe aan een nieuwe, moderne look die in lijn is met hun uitstraling en waarden. Daarom werd er gekozen voor een hedendaags lettertype en catchy baseline. Met een mooi resultaat als gevolg, vind je ook niet?

Huisstijl

Ook de huisstijl werd onder handen genomen en ook doorgetrokken in verschillende vormen van communicatie: briefhoofden, naamkaartjes, enveloppen... noem maar op. Een terugkerende huisstijl creëert een professionele uitstraling en vergroot ook je herkenbaarheid.

Catalogus

Van de nieuwe catalogus van Didess krijg je toch gewoon het water in de mond? Een duidelijk overzicht van alle producten vergezeld van krachtige copy en overheerlijk beeldmateriaal. Daar heeft Bullet Point voor gezorgd.

Neem zeker eens een kijkje op hun website: https://www.didess.be/nl