Restaurant De Jonkman hun nieuwe huisstijl werd doorgetrokken in alle communicatie. Ook de website werd in een nieuw jasje gestoken: een nieuwe homepage en vol met heerlijke foto's. Zeker 2 sterren waard, vind je ook niet?

Lees meer

Groene initiatieven om microplastics tegen te gaan, liggen Bullet Point nauw aan het hart. Zo geloven we sterk in het project B4Plastics van Stefaan De Wildeman.

Lees meer

De website van Germond werd niet zomaar gerestyled. We zorgden voor de juiste strategische structuur en ook optimale gebruiksvriendelijkheid voor de webbezoeker. Bovendien werd een grootschalige actie opgezet rond de Warmste Week. Ontdek er alles over!

Lees meer

Het lanceren van een nieuw merk op de markt, betekent een complete branding met specifiek design. We verzorgen zowel instore- als outstore-communicatie, verpakkingen, print advertising, social media en ook de website (SEO & SEA).

Lees meer

Voor Cobral ontwierp Bullet Point niet enkel een nieuwe frisse look, we haalden ook onze copywriting-skills uit de kast. Wat we daarmee bedoelen? Dat ontdek je allemaal hier.

Lees meer

Arbo Woodproducts onderging een trendy facelift. Ze kregen onder andere een nieuw logo en corporate image. Ook de website werd onder handen genomen. Benieuwd naar het resultaat? Neem hier dan een kijkje.

Lees meer

Door een uitgebreid aanbod van verschillende merken en producten, had Charcoal Cooking nood aan een coherent, maar onderscheiden, communicatieplan en –middelen. Daar hebben we bij Bullet Point voor gezorgd.

Lees meer

Het logo en de huisstijl van Zorgbedrijf Harelbeke werden opgefrist. De nieuwe en gebruiksvriendelijke website is ook volledig in lijn met hun kersverse look, is actiegenererend en heeft een mobile responsive design.

Lees meer

Creativiteit & innovatie. Die centrale waarden van R&D Foodrevolution werden doorgetrokken in het ontwerp van de nieuwe huisstijl en website. Productfolders en verpakkingen ontwikkelden we ook. Een resultaat om van te smullen, toch?

Lees meer