Groene initiatieven om microplastics tegen te gaan, liggen Bullet Point nauw aan het hart. Zo geloven we sterk in het project @B4Plastics van Stefaan De Wildeman.

Lees meer

Het lanceren van een nieuw merk op de markt, betekent een complete branding met specifiek design. We verzorgen zowel instore- als outstore-communicatie, verpakkingen, print advertising, social media en ook de website (SEO & SEA).

Lees meer

Voor Cobral ontwierp Bullet Point niet enkel een nieuwe frisse look, we haalden ook onze copywriting-skills uit de kast. Wat we daarmee bedoelen? Dat ontdek je allemaal hier.

Lees meer

Arbo Woodproducts onderging een trendy facelift. Ze kregen onder andere een nieuw logo en corporate image. Ook de website werd onder handen genomen. Benieuwd naar het resultaat? Neem hier dan een kijkje.

Lees meer

Door een uitgebreid aanbod van verschillende merken en producten, had Charcoal Cooking nood aan een coherent, maar onderscheiden, communicatieplan en –middelen. Daar hebben we bij Bullet Point voor gezorgd.

Lees meer

Het logo en de huisstijl van Zorgbedrijf Harelbeke werden opgefrist. De nieuwe en gebruiksvriendelijke website is ook volledig in lijn met hun kersverse look, is actiegenererend en heeft een mobile responsive design.

Lees meer

Creativiteit & innovatie. Die centrale waarden van R&D Foodrevolution werden doorgetrokken in het ontwerp van de nieuwe huisstijl en website. Productfolders en verpakkingen ontwikkelden we ook. Een resultaat om van te smullen, toch?

Lees meer

Een huisstijl je bedrijfswaarden uitstraalt en een website die je bezoekers omverblaast. Dat wil iedereen toch? Ontdek hoe Bullet Point net dat verwezenlijkte voor Decat.

Lees meer

De maandelijkse folders van de Keukenbouwer kregen door Bullet Point een volledige make-over. Maar heb je ook al de nieuwe huisstijl gezien? Hun beursstanden of nieuwe gevel? Ontdek het hier allemaal.

Lees meer